Proves d’accés a cicles formatius 2024

Convocatòria Proves d’Accés als cicles de Formació Professionalresolució al dogv del 2/2/2024

Termini d’inscripció a les proves: del 20 al 28 de març. Cartell amb tota la informació:

cartel proves accés cicles

Tota la informació a la pàgina de les Proves d’accés a cicles formatius.

Beques del ministeri d’educació, curs 2024-2025

El termini és del 19 de març de 2024, a les 09:00 hores, fins el 10 de maig de 2024 a les 15:00 hores.

Enllaç a la normativa – Convocatòria

Consulta més informació a la pàgina de beques del ministeri.

Visita a Lanzadera de l’alumnat de 4t d’ESO

El passat Dilluns 25 de març, l’alumnat de quart d’ESO que cursa la matèria d’Economia visitaren la Lanzadera del Port de València. Realitzaren un taller Lego al voltant d’Emprenedoria i conegueren de primera mà com treballen les persones emprenedores que treballen a les instal·lacions.

Qüestionari de Context. Curs 2023-2024

Aquest curs es va a realitzar un procediment d’avaluació del context social i educatiu de l’alumnat de tots els centres públics, concertats i privats de la Comunitat Valenciana.

L’alumnat participarà d’aquesta avaluació de context mitjançant un qüestionari en línia dissenyat per a tal efecte, preservant en tot moment la seua identitat en les respostes. Teniu més informació a la següent carta de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa:

carta questionari context