Resultats a l’EBAU de juny de l’IES Tavernes Blanques

Un 100% d’alumnes aptes.

Tres alumnes entre les 100 millors notes de la Universitat de València.

Dins de la classificació per la mitjana de la fase obligatòria dels 466 instituts que han realitzat l’EBAU a la convocatòria de juny, el nostre institut està al lloc 84. Amés la diferència entre aquesta mitjana i la mitjana de l’expedient de Batxillerat és només de 0,556

L’enhorabona per a l’institut, per al professorat que ha impartit batxillerat i especialment al nostre alumnat que és el verdader protagonista d’aquests resultats. Bon estiu!

classificacio ebau

Premi de l’IVC al millor curt de secundària

L’Institut Valencià de Cultura ens ha concedit el premi al millor curt de secundària per l’obra “Un Sueño”, on el guió, producció, direcció, edició, interpretació… ha estat realitzat íntegrament per l’alumnat de l’assignatura Imatge i So de 2n de batxillerat.

premis tirant avant

Admissió i matrícula d’ESO, Batxillerat i Formació Professional – Curs 24/25

acces adminova

Calendari d’admissió i matrícula per a ESO i Batxillerat:

calendari admissio eso batxillerat

Calendari d’admissió i matrícula per a FP Bàsica i cicles de Grau Mitjà i Superior:

calendari admissio FP

Presentació amb l’explicació per a la inscripció a cicles de FP:

solicitud inscripción

Coneix els cicles al nostre institut:

admissió fp

Instruccions per a l’afiliació a l’AFA per al curs 2024/2025