Instruccions XARXA LLIBRES curs 2018-2019(Alumnat nou)

[VAL]
A/A de la família de l’alumne/a:

Si té la intenció de formar part per primera vegada del banc de llibres durant el curs 2018-2019 el procediment a seguir és el següent:

1.- Entrar a la següent pàgina web i emplenar la sol·licitud electrònica (entre el 13 de juny i el 5 de juliol)

Enllaç sol·licitud electrònica

2.- El dia d’entrega de notes (18 de juny o 5 de juliol) es presentarà al tutor/a:

• Còpia de la sol·licitud de participació signada per la família.
  • Lot de llibres etiquetat correctament.
  • 2 còpies del full d’entrega de llibres correctament emplenat i signat.

D‘acord amb l’ordre 26/2016 de la Conselleria d’Educació, en cas de no formalitzar la sol·licitud o no entregar el lot complet de llibres en bon estat no es podrà incloure l’alumne/a al banc de llibres del curs 2018/2019.

[CAST]

A/A de la familia del alumno/a:

Si tiene intención de formar parte por primera vez del banco de libros durante el curso 2018-2019 el procedimiento a seguir es el siguiente:

1.- Entrar a la siguiente página web y rellenar la solicitud electrónica (entre el 13 de junio y el 5 de julio) :

Enlace solicitud electrónica

2.- El día de entrega de notas (18 de junio o 5 de julio) se presentará al tutor/a:

• Copia de la solicitud de participación firmada por la família.
  • Lote de libros etiquetado correctamente.
  • 2 copias de la hoja de entrega de libros correctamente rellenado y firmado.

De acuerdo con la Orden 26/2016 de la Conselleria d’Educació, en caso de no formalizar la solicitud o no entregar el lote completo de libros en buen estado no se podrá incluir al alumno/a en el banco de libros del curso 2018/2019.