La setmana del 14 al 19 d’octubre vam participar en els reptes que ens van proposar dins de l’edició d’ERASMUS DAYS d’aquest curs. Hi havia tres reptes obligatoris: veem el teu centre, escoltem el teu centre, rapegem en el teu centre i sorprèn-nos.
Veiem el teu centre
Calia pujar dues fotografies que mostraren la decoració del centre amb elements que recordaven els Erasmus Days i els valors europeus. Nosaltres vam decorar les entrades dels dos edificis amb els treballs que l’alumnat va fer sobre diferents països europeus, on reflectien la llengua, la cultura, la gastronomia, etc.
Escoltem el teu centre
En aquesta activitat havíem de crear una llista musical amb 10 cançons i plasmar-la en una infografia com si fora la portada d’un disc. Les cançons que nosaltres vam triar estaven relacionades amb la diversitat lingüística i cultural que tenim al centre.
Rapegem al teu centre
En aquesta activitat havíem de crear els versos d’un possible tema de rap relacionat amb l’Erasmus. Nosaltres vam proposar aquest:
Al Ramón Cid
l’alumnat té molt a dir
durant l’Erasmus week.
Diversos viatges férem,
llocs i gent coneguérem,
diferents llengües parlàrem,
amics i col·legues acollirem,
experiències i anècdotes recol·lectàrem.
Recomanem a la resta de gent
que a l’Erasmus viatgen
perquè amics i experiències guanyen.
Cooperar, ajudar, parlar, viatjar, intercanviar…
A l’Erasmus has d’anar.
Cantar, cuinar, ballar, experimentar…
A l’Erasmus has d’anar.
Manifestar, comunicar, contar, assabentar, revelar…
A l’Erasmus has d’anar.
Sorprèn-nos
Aquesta activitat era lliure. Mitjançant una infografia, presentació o qualsevol altre producte d’audiovisual havíem de recollir els valors europeus d’una manera amena, divertida i pedagògica. Nosaltres vam triar fer una presentació en PowerPoint on explicàvem què ens aporta l’experiència Erasmus.
En aquest enllaç han publicat els treballs de tots aquells centres que van participar en els Erasmus Days:
Després de participar en aquests reptes ens van concedir el reconeixement Prèmium a la participació.



