Biblioteca i Pla lector

VAL_Nova Pàgina d'inici COBIP

Últimes activitats

Dia de les escriptores

Commemorem el dia de les escriptores amb el visionat del vídeo de la filòloga i escriptora Irene Vallejo "Las mujeres en la escritura, un paisaje borrado".

Dia de les biblioteques

Celebrem el dia de les biblioteques amb un taller de creació de punts de llibre personalitzats per a alumnat i professorat.

Literatura gòtica, de terror i suspens

Recomanem llibres dels gèneres de literatura gòtica, de terror i suspens en diferents llengües per a celebrar el dia de Tots Sants/els difunts (o Halloween).

Club de lectura en valencià

Treballem el llibre "Aitana Torrent: Caçadora d'espanta-criatures" d'Alfons Pérez Daràs (Malparlat) i coneguem a l'autor en persona.

Mercat del troc (Xmas edition)

Vine a la Biblioteca de l'18 al 22 de desembre en l'hora del pati (10:45 a 11:15) per a renovar la teua biblioteca personal gràcies al Mercat del troc.

Calendari d'advent literari

La comunitat educativa de l'IES Puçol recopila una sèrie de recomanacions literàries de cara a les vacances de Nadal.

Reptes literaris

T'atrevixes a unir-te als reptes literaris mensuals?

Premis literaris 2023-24

Participa en la 2a edició dels Premis literaris IES Puçol. El termini per a entregar les obres acaba el 8 de març de 2024.

Raconet de recomanacions literàries

Estrenem any i nou espai lector en el nostre centre: presentem el Raconet de recomanacions literàries!

Eixida a veure la representació “El verí del teatre”

L'alumnat de 2n de Batxillerat va a veure la representació de l'obra "El verí del teatre" de Rodolfo Sirera.

Speed dating literària

Vine a la primera Speed dating literària de l'IES Puçol amb el teu llibre favorit i emportat fins a 5 noves suggerències de lectura.

Mercat del troc (edició de Pasqua)

Vine a la Biblioteca del 21 al 27 de març en l'hora del pati (10:45 a 11:15) per a renovar la teua biblioteca personal gràcies al Mercat del troc.

Setmana del llibre

Celebrem el Dia internacional del llibre amb una varietat d'activitats per a tota la comunitat educativa.

Bibliomòbil de l’IES Puçol

Estrenem la Bibliomòbil de l’IES Puçol!