Convalidacions Cicles

Cursos > 1rs Cicles Formatius Grau Mitjà i Superior

Impresos de sol·licitud >

Destinataris >

1. Alumnes amb mòduls professionals superats de títols de FP del catàleg LOGSE.

2. Alumnes amb mòduls professionals superats comuns a títols de FP del catàleg LOE

3. Alumnes que tinguen acreditades unitats de competència que formen part del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals, per mitjà de qualsevol altre títol de FP o certificat de professionalitat.

Requisit > Les sol·licituds de convalidació requeriran la matriculació prèvia en un cicle formatiu de l’IES Pou Clar.

Procediment > L’alumne o alumna podrà presentar en la Secretaria de l’IES Pou Clar la sol.licitud de convalidació segons el model Annex XV ‘Sol.licitud de convalidació d’estudis el reconeixement dels quals correspon als directors dels centres (Títols LOE)’. A la petició s’adjuntarà el certificat acadèmic oficial dels estudis cursats o el certificat de professionalitat.

Termini > Un mes a comptar de la finalització del període de matrícula. Fins que no es resolguen les peticions, l’alumnat haurà d’assistir a les activitats de formació dels mòduls professionals la convalidació dels quals ha sol.licitat.

Resolució > El director de l’IES Pou Clar resoldrà en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà del dia de la presentació de la sol.licitud la petició en un document específic el model del qual correspon a l’annex XVI reconeixent les convalidacions. Els mòduls professionals que hagen sigut objecte de convalidació es registraran en l’expedient acadèmic de l’alumnat i en les actes d’avaluació com a convalidat (5).

NOTA: Per d’altres convalidacions consultar amb la Caporalia d’Estudis de Cicles Formatius.