Programes Europeus

Carta ERASMUS ampliada
Què és la carta?
Què permet?
• Complementar la formació dels nostres estudiants amb estades en empreses de països de la Va unir Europea.
• Millorar els competències professionals dels alumnes dels Cicles Formatius.
• Millorar la Qualitat i l’atractiu de la Formació Professional entre alumnes i empreses.
• Millorar els competències lingüístiques del nostre alumnat amb la formació extra rebuda amb motiu de la seua participació en el projecte ERASMUS.
• Obrir-s’a el coneixement d’altres llengües millorant els capacitats lingüístiques.
• Ajudar a promoure la creativitat, la competitivitat, la professionalitat i el foment de l’esperit empresarial.
• Conéixer directament el mercat laboral d’un altre país.
• Comprovar la universalitat dels coneixements adquirits en el Cicle Formatiu, i si és el cas, aprendre nous mètodes utilitzats en l’empresa i país destí de la mobilitat.
• Facilitar a l’alumnat l’acostament i la integració a Europa.
• Conéixer altres cultures i formes de vida.
• Afavorir la tolerància i el respecte entre cultures.
Reconeixement d’eixes pràctiques en l’estranger
   És convalidarà el període de pràctiques en l’estranger per els FCT seguint un dels objectius del Programa Erasmus: “Millorar la qualitat i enfortir la dimensió europea de l’ensenyança superior fomentant la cooperació transnacional, estimulant la mobilitat a Europa i millorant la transparència i el ple reconeixement acadèmic dels estudis i qualificacions”
A l’alumne es li farà un certificat de la dita estada formativa en una empresa europea
Cicles Formatius implicats
Tots els Cicles Formatius de Grau Superior:
·         Manteniment de l’equip industrial.
Tots ells inclouen un mòdul anomenat “Formació en Centres de Treball” que és desenrotlla en un àmbit productiu real (l’empresa), on els alumnes poden observar i exercir els activitats i funcions pròpies dels distints llocs de treball d’una professió, conéixer l’organització dels processos productius o de servicis i dels relacions laborals, sempre orientats i assessorats pels Tutors del Centre Educatiu i del Centre de Treball.
Activitats preparatòries
·         Classes de suport lingüístic extres
·         Sessions d’acollida informatives