ESO

L’Educació Secundària Obligatòria (ESO) és una etapa educativa obligatòria i gratuïta que completa l’educació bàsica. Consta de quatre cursos acadèmics que és realitzaran ordinàriament entre els 12 i els 16 anys d’edat.   Te com a finalitat:

• Aconseguir que tots adquirisquen els elements bàsics de la cultura: humanístics, artístics, científics i tecnològics.
  •  Desenrotllar i consolidar hàbits d’estudi i de treball.
  •  Preparar per a la incorporació a estudis posteriors i per a la seua inserció laboral.
  •  Formar a tots per a l’exercici dels seus drets i obligacions en la vida com a ciutadans.

És podrà repetir un màxim de dos cursos i romandre, en règim ordinari, fins als díhuit anys d’edat complit l’any en què finalitze el curs.        Un alumne i els seus pares poden decidir, donat del moment que aquell complix 16 anys d’edat, donar per finalitzada la seua escolarització obligatòria en aquesta etapa, i en aquest cas se li estendrà el corresponent Certificat d’Escolaritat en què consten els anys i matèries cursades.

CURS 2021-2022: OFERTA D’OPTATIVES

Biologia i Geologia

1r d’ESO: La Terra en el Cosmos. Astronomia i Geologia.

3r d’ESO: Escales de l’Univers. Un passeig pel Sistema Solar i més enllà.

4t d’ESO: La Ciència i els Paraules.

Castellà

3r d’ESO: Com millorar l’escriptura a través de la lectura.

Cultura Clàssica

1r d’ESO i 2n d’ESO: Cultura Clàssica

3r d’ESO: Cultura Clàssica

4t d’ESO: Cultura Clàssica i Llatí

1r, 2n, 3r i 4t d’ESO: Iniciació a l’activitat emprenedora i empresarial.

4t d’ESO: Taller d’aprofundiment: Economia i empresa.

Educació Plàstica i Visual

1r d’ESO: Disseny i fotografia per ordinador, Educació plàstica, visual i audiovisual.

2n d’ESO: Creativitat i educació artística.

3r d’ESO: Projecte interdepartamental: Art i Societat, Llenguatge audiovisual: Fotografia, vídeo i cinema.

Física i Química.

3r d’ESO: Laboratori de Física i Química.

Informàtica

1r d’ESO: Informàtica

2n d’ESO: Informàtica

3r d’ESO: Informàtica

4t d’ESO: TIC

Matemàtiques

3r i 4t d’ESO: Projecte interdisciplinari: «Representacions anamòrfiques»Publicitat, mesures i plànols.

Valencià

4t d’ESO. Taller d’aprofundiment: Preparació al C1 (antic Mitjà)

Francés

Francés. Segona llengua estrangera.