Desdoblaments i Reforços

Com a mesures d’atenció a la diversitat, l’Institut compta amb hores per a reforços i desdoblaments, segons el detall següent:

·        REFORÇOS: El reforç te com a objectiu donar atenció a l’alumnat que presenta problemes d’aprenentatge en una determinada assignatura. Aquest alumnat rep una hora més de classe, dedicada a aquest menester.

Els assignatures  amb possibilitat de reforç són:

Llengua Castellana i Literatura.
Valencià: Llengua i Literatura.
Matemàtiques.

L’Institut compta amb 6 hores de reforç per a cadascuna d’estes matèries. A inicis de cada curs escolar i, d’acord amb uns criteris prèviament establits, distribuïx estes hores entre els grups triats.

·        DESDOBLAMENTS: Un desdoblament consistix en l’assignació d’un segon professor al grup en una matèria determinada. Significa que el grup es “dividix en dues” i cada part és atesa per un professor. Açò permet poder desenrotllar classes més pràctiques i augmentar l’atenció individualitzada.

Els assignatures susceptibles de desdoblament són:

– Tecnologia.
– Anglés.
– Ciències de la Naturalesa.
– Física i Química.

Tecnologia i Anglés disposen de 12 hores per a desdoblament cadascuna. Ciències i Física i Química disposen de 12 hores en conjunt.

Igual que amb els reforços, l’Institut decidix, a inici de cada curs escolar quins grups desdoblegaren estes assignatures.