Convivència i Mediació

Pla de convivència a l’IES Pou Clar

Tots sabem que la convivència en l’institut és bàsica per a formar els nostres alumnes com a persones respectuoses i educades, i imprescindible per a aconseguir un clima d’esforç i treball que afavorisca l’ensenyança i l’aprenentatge.

A fi de millorar la qualitat del nostre centre s’ha creat el GRUP DE CONVIVÈNCIA.

Estem a disposició:

De l’alumnat, per a ajudar en els situacions que no puguen/sàpien abordar per si mateixos.

Necessitem la seua col·laboració: han d’esforçar-s’a tindre un bon comportament i un bon tracte amb la resta dels persones del centre.

Del professorat, per a coordinar informacions obtingudes per diversos professors i així poder tindre en tot moment una idea clara del clima de convivència en el centre i actuar en conseqüència.

Comptem amb la seua ajuda: hem de fomentar entre tots les bones conductes i inhibir els inadequades i/o contràries, amb actuacions eficaces.

Dels pareixes: qualsevol comentari que ens vullguen fer arribar respecte a aquest tema serà degudament atés (poden utilitzar el compte de correu electrònic associada a qualsevol dels professors esmentats com a membres de la comissió fent clic en nom seu).

La seua col·laboració és imprescindible: el suport dels parells als decisions d’aquesta Comissió i al professorat, redunda en la millor formació dels seus fills, ja que dóna a la nostra taverna la coherència i la força necessàries per a ensenyar-els a seguir uneixes clares pautes de conducta, d’esforç i de superació.

La Conselleria d’Educació posseïx una pàgina web on s’informa d’aquest tema a tots els que formem la comunitat educativa. Dones d’ací , Orientats, poden accedir a ella.