Viatge a la neu

El dimarts 7 de febrer un grup de cinquanta-quatre alumnes i tres professors, van marxar cap a l’estació d’esquí Boí-Taüll al Pirineu Català. A partir del dimecres fins divendres, l’alumnat va poder gaudir de tres dies solejats d’esquí. Tenint cada dia dues hores de classe amb monitor per aprendre o perfeccionar la tècnica. A més, l’estat de la neu va estar del tipus neu-pols, la preferida dels esquiadors.

El viatge ha sigut tot un èxit, a pesar de ser un esport de risc, no hi ha hagut cap lesió. Per últim, felicitar a l’alumnat pel seu comportament durant tota l’estada.