ESCALADA I ORIENTACIÓ (Projecte “Esport a l’Escola”)

Un any més hem pogut desenvolupar al nostre Institut, el Projecte promogut per la Conselleria d’Educació anomenat “Esport a l’Escola“.

En este Projecte, diferents Federacions esportives de diferents modalitats, imparteixen en un centre educatiu una unitat didàctica de 6 sessions. En ella són els tècnics de cada Federació els qui imparteixen els diferents continguts.

A l’IES Professor Manuel Broseta ho hem realitzat durant els mesos de gener i febrer. Enguany ha sigut la Federació d’esports de munytanya i d’escalada (FEMECV) la que ha impartit l’unitat didàctica a l’alumnat de 2n d’ESO durant els mesos de gener i febrer.

L’alumnat ha pogut treballar diferents continguts d’escalada, orientació i senderisme.

Agraïm a Marta, la seua implicació i la seua tasca en l’ensenyament d’estos esports tan interessants.

Moltes gràcies!!

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!