Formació d’APEME a l’IES Professor Manuel Broseta.

Juan Abad, director Tècnic d’APEME (Associació Provincial d’Empresaris de Muntatges Elèctrics i Telecomunicacions d’Alacant), ha estat al nostre centre. Juan ha comunicat al nostre alumnat de cicles què és una associació empresarial d’instal·ladors i les funcions que desenvolupa per ajudar a les empreses del sector elèctric. Ens ha transmet el gran ventall d’oportunitats professionals que el nostre alumnat tindrà, donada l’actual transició energètica: vehicle elèctric, instal·lacions solars, gestió energètica… a més de la seua passió pel treball ben fet i professionalitat. Finalment, ha animat l’alumnat a registrar-se a la borsa de recerca de treball que disposa APEME, perquè hi ha una visibilitat directa amb les empreses del nostre sector.

En resum, una jornada molt profitosa. Moltes gràcies, Juan.