Conferència Jordi Francés – Director d’orquestra

Antic alumne del centre, va començar a estudiar música als 14 anys quan cursava l’ESO. En poc temps ja estava cursant els estudis de Grau Superior de percussió. Pocs anys després es trasllada a Holanda. En 2004, vuit anys després d’d’aquell 2n d’ESO, i en una carrera meteòrica, és titulat per la Hogeschool Zuyd de Maastricht.

S’especialitza en direcció d’orquestra i ben prompte comença a guanyar premis internacionals. Director de referència, especialment en música contemporània, ha dirigit orquestres importants de l’Estat espanyol i altres orquestres de tota Europa. A partir del curs 24/25 serà professor de la Càtedra “Zubin Metha” de direcció d’orquestra en l’Escola Reina Sofia de Madrid, una de les més importants del país.

En ell s’uneixen la passió per la música, un talent extraordinari, un enorme interés per tot allò relacionat amb la cultura i, molt important, una formidable capacitat de treball.

Més sobre Jordi Francés: https://www.jordifrances.com/home