Participació en l’Alcoianada 2023

El passat dia 10 de maig, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en l’Alcoianada’23 juntament amb més de 400 alumnes d’altres centres dels voltants. Aquesta és una activitat que entra dins del Projecte Esportiu de Centre i que la promocionen el departament d’Educació Física i Informàtica.

L’Alcoianada és una activitat que se celebra a Alcoi i consisteix en una gymkana per grups utilitzant dispositius mòbils. Aquests grups han d’arribar a diferents punts de la localitat i realitzar una sèrie de proves, a més de contestar a una pregunta sobre cada lloc d’interés que visiten. Cada grup té 6 targetons, cadascun amb una localització diferent, als quals han d’arribar utilitzant la geolocalització ja siga a peu o amb una targeta gratuïta de transport públic que se’ls facilita. Totes les proves s’han de compartir a la xarxa social Instagram amb els hastaghs #ALCada23 #WMCP23.

Al finalitzar la gymkana, es va realitzar en el Pavelló Georgina Blanes de la UPV l’entrega de premis al millor equip de cada centre.

La finalitat d’aquesta activitat és que els participants aprenguen a realitzar rutes utilitzant la geolocalització i codis QR, a més d’utilitzar correctament eines actuals com són les xarxes socials, hastaghs, editors de vídeo i d’imatge, etc.