CARLA DOMÉNECH FERRE, PREMIADA A LA FASE LOCAL DE L’OLIMPÍADA D’ECONOMIA DE LA UNIVERSITAT D’ALACANT.

L’Olimpíada d’Economia és un concurs, que se celebra anualment, i que té un caràcter acadèmic i educatiu, l’objectiu fonamental del qual és incentivar i estimular l’estudi de l’Economia i l’Empresa entre els estudiants de batxillerat.

Enguany va tindre lloc l’1 d’abril a la Universitat d’Alacant i va reunir a estudiants d’economia de diferents centres de la província.

Del nostre centre, van participar 5 alumnes de segon de batxillerat i dels set accèssits que ha atorgat la Universitat, el tercer ha sigut per a Carla Doménech Ferre. Aquest fet ens emociona però no ens sorprén en absolut perquè és el resultat del seu bon fer a la matèria d’economia al llarg dels tres últims cursos, en els quals ha obtingut la màxima qualificació. Així que CARLA… REP LA NOSTRA MÉS SINCERA ENHORABONA!!!!

Valorem també molt positivament la participació dels altres quatre alumnes. El seu esforç i interés, encara que no en forma de premi, també seran recompensats.