Happening……..Utopia-Distopia

Aquest dijous passat, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar un happening com a mostra del treball que estan realitzant des d’octubre a l’assignatura de Projecte interdisciplinari.

La mostra titulada UTOPIA-DISTOPIA, representava un conjunt d’escultures a diferents museus del Món a l’any 2080 on es mostrava com la tecnologia i l’ús indiscriminat de les noves tecnologies influïen en les relacions dels éssers humans.

Aquesta mostra forma part del Projecte “una escena distinta” en la que l’alumnat de 3r d’ESO juntament amb professorat de diferents assignatures…Esther Barber, Lola Martínez, Paloma Martínez, Maite Silvestre, entre altres, coordinats per la companyia de teatre “espacio inestable”, la xarxa PERMEA (Programa Experimental en Mediación y Educación a través del Arte) i el CEFIRE Artístic-expressiu, estan desenvolupant i treballant des del mes d’octubre.

Ahir dissabte, Esther Barber i Pau Sanchis, representant a l’IES Professor Manuel Broseta, van estar a València al Centre del Carme de Cultura Contemporània, explicant tot el procés realitzat al llarg d’aquests mesos i mostrant algunes de les activitats que el nostre alumnat ha realitzat.

A les imatges que adjuntem podeu veure una xicoteta mostra de la representació realitzada.

Agraïm a l’alumnat de 3r d’ESO la seua implicació i el seu esforç per haver fet una actuació tan genial!! Enhorabonaaaa.

I finalment també donem les gràcies per la seua implicació i bon fer al professorat del Projecte.