Cros Escolar de la Constitució

Demà dia 6 de desembre se celebrarà el tradicional Cros de la Constitució en el que participarà l’alumnat de tots els centres educatius de Banyeres de Mariola (Col·legi Fundació Ribera, CEIP Alfonso Iniesta i el nostre alumnat de l’IES Professor Manuel Broseta)

El Cros està organitzat i patrocinat per l’Ajuntament de Banyeres de Mariola i col·laboren les AMPA de tots el centres educatius.

L’entrega de dorsals, es realitzarà el mateix dia, abans de començar les proves.La primera prova, en la que correrà el nostre alumnat de batxillerat, tindrà lloc a les onze del matí, al camp de futbol del Poliesportiu Municipal. A totes les proves correran junts xics i xiques, premiant-se als tres primers xics i tres primeres xiques.

Esperem que assistiu i que s’ho passeu bé fent Activitat física!!

Us esperem!!!