L’IES PERE D’ESPLUGUES MOSTRA EL SEU REBUIG CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

“L’IES Pere d’Esplugues mostra el seu rebuig contra la violència masclista. Enguany, s’ha manifestat mitjançant una performance organitzada per les professores  de Laboratori d’Arts Escèniques i Arts escèniques, amb la col.laboració de la coordinadora d’igualtat, el departament de música a través d’Elies Climent, la vicedireccció i la comissió de patis actius. Ha estat una treball dut a terme per moltes persones:  hi han actuat 36 alumnes d’aquestes assignatures; 18 alumnes entre ajudants, mediadors i  voluntaris i dos alumnes músics. Consol Tudela i Natxo Montagud, professors, han llegit un text i l’alumnat de patis actius de manualitats va fabricar les roses que apareixen en la representació.
Juntes, amb aquestes i altres accions, les persones fem centre i conscienciem de la necessitat d’implicació social en la lluita contra la violència de gènere. Moltes gràcies a totes i a tots!”

CLICA A LA IMATGE PER REPRODUIR EL VÍDEO