DEPARTAMENT DE FRANCÉS – PROJECTE: ELS ÉSSERS TERRORÍFICS EN L’IMAGINARI COL·LECTIU FRANCÉS

Al voltant de Tots Sants i del dia de els Ànimes, tot l’alumnat de francès ha investigat sobre els monstres i éssers mitològics francesos, ha preparat l’exposicions orals i cartells informatius que podeu trobar a la biblioteca de l’institut.
L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat ha preparat un qüestionari per a la resta de nivells que Célia Martín, l’assistent de francés, ha transformat en joc en Kahoot i que ens servirà per comprovar com anem de mites.👻☠🎃🧜🏼‍♀️🧟‍♂️🧙🏽‍♂️🦇🐾🐉💫 Coneixeu Le Père Fouetard, Loreleï, La Caramauca, l’Oiseau-Bête Faramine, Le Bitard? En la biblioteca els trobareu amb altres d’altres contrades.