AUXILIAR DE CONVERSA CURS 2023-2024

Per segon any consecutiu, tenim la sort de poder comptar al nostre departament amb la col.laboració d’una auxiliar de conversa per a ajudar al nostre alumnat a millorar la seua expressió i comprensió oral en llengua anglesa.  Mia Katzmarek , de Minessota (Estats Units) , estarà amb nosaltres fins al mes de maig per a enriquir tan la vessant lingüística com cultural de la nostra assignatura.  L’ alumnat podrà posar en pràctica el que ha aprés conversant amb una persona de parla anglesa i aprenent aspectes de la cultura americana. Tots i totes s’han mostrat atents i participatius en estes primeres sessions. De segur que tan Mia com el nostre alumnat van a aprendre molt de l’experiència. Benvinguda al nostre institut, Mia!