REACCIONA!!

Els alumnes, Javi Arenas, Christian Honrubia i Vicent Pla, de 1r de Batxiller Científic, han estat seleccionats finalistes en la 13a edició del Concurs REACCIONA!

Aquest concurs nacional organitzat pel Museu de les Artes i les Ciències de València, pretén incentivar i motivar a l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius en la presentació d’un material multimèdia que expose, de forma didàctica, creativa i original, algun procés químic.

Els nostres alumnes han participat baix el lema: “EL BIOETANOL ÉS LA CANYA!”. Aquests han elaborat bio-etanol a partir de canya de sucre, atenent a totes reaccions i variables químiques implicades en el procés.

Els 11 grups finalistes, entre més de 120, van exposar el treball el passat 17 de maig davant del propi tribunal que els ha avaluat. Ha estat una experiència molt gratificant, doncs, han tingut el plaer d’explicar amb detall el seu treball davant de científics de renom.

La professora encarregada de dirigir aquest treball, Julia Miguel, està molt orgullosa de la feina realitzada pels seus alumnes, així com del seu interès i motivació en investigar i profunditzar en l’àmbit de la química. Alhora, molt agraïda pel reconeixement del jurat per la tasca duta a terme per l’alumnat.

Esperem que siga el primer anys de molts en participar en aquest concurs.

Esperem que siga el primer anys de molts en participar en aquest concurs!