XV Fireta Solidària del Llibre

El departament de Valencià i l’Equip de Mediació del centre hem organitzat la Fireta Solidària del Llibre un any més. Ja en són 15, sols interromputs per la pandèmia i les seues conseqüències.  El professorat de Valencià i de mediació i l’alumnat voluntari del grup d’ajudants de 1r i 2n d’ESO hem estat venent llibres durant quatre esplais. Ha sigut una tasca ben agradable! Enguany hem notat molta més afluència d’alumnat i això és una gran notícia. De fet, hem aconseguit 200 euros amb les aportacions de tota la comunitat escolar .

Aquest any hem volgut donar la nostra recaptació a la investigació sobre el Sarcoma, una malaltia molt greu que investiguen la doctora Empar Mayordomo Aranda -filla de la pediatra Empar Aranda, coneguda de tota la ciutadania de la Pobla Llarga- i el seu equip. Si tot va bé, la donació s’efectuarà durant l’acte de graduació de 4t d’ESO, a la qual assistirà la doctora i un dels seus ajudants. És un honor per a nosaltres i una oportunitat de conéixer de primera mà el seu treball. Gràcies a les famílies, gràcies al professorat, que heu fet possible donar una segona vida als llibres i col·laborar, ni que siga modestament, en la investigació del Sarcoma.