Matrícula 2022 -2023

La matrícula serà presencial.

Documents a preparar:

1. Foto alumne/alumna. (Tots)
  2. Formulari de la matrícula.  (Tots)
  3. Autorització eixida del centre i autorització de publicació d’imatges.  (Tots)
  4. Foto DNI alumne/alumna (Alumnat nou,no és obligatori per a menors de 14 anys)
  5. Foto DNI (Pare o tutor))  (Alumnat nou)
  6. Foto DNI (Mare o turora) (Alumnat nou)
  7. Fotocopia Llibre de Família (Alumnat nou)
  8. Fotocòpia SIP (Alumnat nou)
  9. Sol·licitud d’accés a Webfamilia .(Alumnat nou, si canvia de centre ha de tornar a demanar-ho.)
  10. Certificat d’empadronament. (Alumnes nous de col·legis no adscrits)
  11. Fotocopia sentència judicial. (Pares separats)
  12. Fotocopia carnet de família nombrosa.
  13. Sol·licitud ajuda transport escolar.
  14. Justificant del pagament de el  segur escolar (Alumnat de 3r, 4t d’ESO , FPB, i Batxillerat)
  15. Justificant del pagament de taxes de 1r de batxillerat.El pagament es fa a través del model 046 disponble en els següents enllaços.
    1. Targetes d’indentitat  (Triar Òrgan gestor: Instituts d’Alacant, i seleccionar Targeta d’identitat) Pagament telemàtic
    2. Historial acadèmic.(Triar Òrgan gestor: Instituts d’Alacant, i seleccionar Expedició historial acadèmic) Pagament telemàtic
  16. Justificant de taxes de 2n de batxillerat.
  17. Formulari soci AMPA  (Voluntari, una quota per família)
  18. Fotocopia transferència quota AMPA. (Voluntari)