AULES Aula Virtual

Des de setembre de 2020 tenim un Aula Virtual, allotjada i administrada als servidors de la Generalitat. Disposa d'espais per a complementar les classes presencials de tots els ensenyaments i nivells educatius.
Des de la CTIC volem donar-vos una guía d'inici per a utilitzar esta ferramenta tan útil.

Guia d'inici per a AULES - IES JM Parra

1-Accés a AULES i Primers Passos

Molt important:
-Accedim a aules i a la primera pàgina tenim les instruccions sobre usuari i contrasenya.

També ací teniu accés

-Entrem i ja tenim un curs amb tota la documentació sobre Aules. També hi ha un foro de dubtes.
Per tant:
entreu a Aules i tindreu tota la informació!!
Si voleu més, hi ha un portal per a temes TIC: Comunitat CvTIC.
Al menú Formació teniu tota la documentació sobre AULES. Us deixe l'enllaç:

2-Recomanacions d'ús per al periode actual

Molt important:
-Aules està sincronitzada amb Itaca. Tot l'alumnat i el professorat ja té accés. Per tant tot el professorat pot connectar per Aules amb el tot seu alumnat.

-Per a començar, el professorat ha de crear els cursos, al panell lateral dret:

Administració>Aules>Les meues aules virtuals>Crear aula virtual

-El professorat possarà a Aules, al menys, les intruccions de treball per al període, per tal que l'alumnat i les families tinguen Aules com un lloc de referència on consultar-ho.
-L'alumnat pot accedir a través del mòvil, si no té ordinador i veure les instruccions.
-Potser estos dies Aules estiga un poc saturada... paciència. Feu el que pugueu, supose que Conselleria d'Educació estarà prenent les mesures que considere per a donar servei.
-A Itaca està tota la informació per a comunicar amb les famílies.

Tenim varies opcions de treball:
-Si ja tenim altres mitjans, com ara correus de Google, o documents compartits, podeu continuar comunicant amb l'alumnat com ja ho feieu a classe. I complementar la informació a Aules, o replicar-la. Al menys convindria que posareu a Aules les instruccions de treball per al periode.
-Si treballaveu sense comunicació on-line, ​​o amb llibre. Podeu pujar instruccions sobre el treball que han de realitzar a casa amb el material de classe.​
Poc a poc i amb la pràctica amb Aules anirem incorporant els recursos que considerem adequats.

Molt interessant és: creació d'activitats a entregar, foro, calendari, creació de proves...