Educació Física

Per aquest curs 2022-2023, el Departament d'Educació Física ha proposat que tot l'alumnat de l'IES JM Parra duga de forma obligatòria la mateixa samarreta a les classes d'Educació Física. Aquesta proposta ve motivada per distintes raons:

• Ja es feia fins fa tres cursos i ara es vol continuar eixa costum, creant una senya identificativa de l'IES JM Parra.
• Si el pròxim curs les classes d'Educació Física es poden fer amb normalitat i l'alumnat es pot canviar la roba en acabar-les, cosa que enguany no s'ha pogut fer, per al professorat serà més senzill comprovar qui seguix les normes bàsiques d'higiene proposades pel Departament.
• Es comprarà una gran quantitat de camisetes, així que el preu serà bastant econòmic. A més comptem amb el recolzament de l'AMPA que l'entregarà debades a tot l'alumnat que s'inscriga a l'Associació, mentre que aquells que no ho estiguen hauran de pagar 4 euros per adquirir-la. S'ha de tindre en compte que per a tots els nivells serà la mateixa camiseta i l'hauran de dur durant els 5 anys que tenen obligatòria l'Educació Física (4 anys d'ESO i 1 de batxillerat). Per anar avançant, durant l'estiu i fins el 12 de setembre, haureu d'omplir  l'enquesta que temiu més avall. En l'enquesta heu de posar el vostre nom i cognoms, en quin curs vos heu matriculat, si pertanyeu o no a l'AMPA i la vostra talla segons l'escala de talles que se vos adjunta.

Talles camisetes

Recordeu que la nova camiseta serà obligatòria per a tots els nivells que tenen classe d'Educació Física durant el curs 2022-2023 i els preus es podran mantindre per a la primera comanda. Aquells que no hagen contestat a l'enquesta en la data prevista, passaran a la segona comanda i els preus s'ajustaran a les samarretes que s'hagen de demanar (quan més samarretes, preus més econòmics).

Recordeu:

• L'alumnat inscrit a l'AMPA tindrà les samarretes debades però han de complimentar l'enquesta igualment.
• L'alumnat no inscrit a l'AMPA ha de complimentar l'enquesta durant l'estiu i pagar els 4 euros al professorat d'Educació Física.

Esta mesura ha tingut el recolzament de la Junta Directiva, de l'AMPA, del Consell Escolar i de la Coordinadora CIC.

SAMARRETES ED. FÍSICA IES JM PARRA

Tria la talla de la teua samarreta

Selecciona la teua talla, recorda que són unisex.

MEMBRES DEL DEPARTAMENT I HORARI D'ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

VICENT MANUEL