Batxillerat nocturn

Batx nocturn Model B

Oferim els ensenyaments corresponents  a batxillerat  en el règim d’estudis nocturns, d’acord amb el Model B, conforme al qual els ensenyaments del batxillerat en règim nocturn es configuren amb la mateixa ordenació establida amb caràcter general per al règim ordinari diürn (dos anys acadèmics).

Aquest batxillerat està pensat per a adaptar-se al ritme d’aprenentatge d’un alumnat que necessita, en alguns casos, compatibilitzar els seus estudis amb altres activitats. És una excel·lent oportunitat d’aconseguir un títol que et possibilitarà l’accés a estudis superiors o a diferents proves d’oposició.

Els alumnes de Batxillerat Nocturn no tenen límit de convocatòries i tampoc hauran de repetir, en cap cas, les matèries ja cursades en altres modalitats de Batxillerat i aprovades.

CONDICIONS GENERALS:

– Tindre 18 anys o complir aquesta edat l’any natural en què sol·liciten la matrícula.

– Podran matricular-se aquelles persones que, sent menors de 18 anys i majors de 16 anys, es troben en situacions excepcionals que els impedisquen realitzar els estudis de batxillerat ordinari per compatibilitzar ensenyaments de règim especial o per ser esportistes d’elit, alt nivell o alt rendiment o per qualsevol altra circumstància excepcional que els impossibilite la seua assistència al règim ordinari diürn. (De qualsevol manera, s’aconsella a tot alumne interessat en el Batxillerat Nocturn consultar les seues circumstàncies personals amb Caporalia d’Estudis ).

CONDICIONS ACADÈMIQUES:

– Estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o ensenyaments equivalents

– Acreditar la titulació de Tècnic després de cursar la Formació Professional de Grau Mitjà.

– Estar en possessió de títols o estudis equivalents, a efectes acadèmics, als anteriorment citats.