Club d’Astronomia

CLUB D'ASTRONOMÍA

LOGO PARRA ASTRONOMIA

OBSERVACIÓ ASTRONÓMICA DE L'ESTRELA DE BETLEM

El dia 21 de desembre a les 17:45 podrem gaudir de la conjunció de Júpiter i Saturn, un esdeveniment celeste que no passava des de fa 800 anys. Aquest fenomen és denominat popularment com "l'estrella de Betlem ". Per aquest acte comptarem amb la presència de l'exalumne Christian Moreno i començarà amb una breu explicació. Disposarem d'un telescopi i una pantalla per poder projectar el fenomen en directe.

OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA DE LA ESTRELA DE NADAL(1)

OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA DEL SOL I DISPERSIÓ DE LA LLUM SOLAR

Amb la col·laboració de Vicent Córdoba. Per a alumnat de 1r d'ESO.

27/02/2020 OBSERVACIÓ DE LA LLUNA I DE VENUS

Afortunadamente las condiciones metereológicas acompañaron y pudimos tener una buena sesión de observación del cielo nocturno.  Además pudimos tomar unas cuantas buenas fotos de la Luna

El proper 27 de Febrer a les 18:30 farem una observació amb telescopi de Venus i de la lluna des de les instal·lacions del centre.

ANIMAT!!!!!

Luna llena fria de Diciembre