XXXII OLIMPÍADA MATEMATICA -FASE COMARCAL DE LA PROVÍNCIA DE VALÈNCIA

El dissabte 2 d’abril es va celebrar la fase comarcal de la XXXII Olimpíada Matemàtica, un grup d’alumnes i alumnes dels quatre nivells d’ESO de l’IES Oleana va participar en l’IES El Quint de Riba-roja de Túria. Un total de 177 centres de la província de València i 1530 estudiants inscrits es van enfrontar a una prova individual i una per equips.

El nostre alumnat participant va ser: Lucía Pérez Tejedor i Aitana Navarro Vergillos de 1r d’ESO, Pau Carrero Moraga i Alanna De Gracia García de 2n d’ESO, Jorge Fernández Roda, Hugo Hernández Climent i Daniel Gómez Martínez de 3r d’ESO i Elías Pérez Alonso de 4t d’ESO.

Enhorabona a tots els participants!
Felicitem a Aitana Navarro Vergillos per la seua classificació per a participar en la fase provincial, que es realitzarà el dissabte 7 de maig en l’IES Jaume I d’Ontinyent. Molta sort!