Solicitud publicación en la WEB

Solo se aceptarán peticiones por TEAMS enviando un mensaje al jefe de departamento (no email ni explicaciones por el pasillo)

TEXTO: Enviar a TEAMS un documento de word o pdf o LibreOffice con e texto en valenciano y en castellano.

IMAGENES: Enviar a TEAMS cada una de las imágenes que se quieren publicar.

DOCUMENTOS: Enviar a TEAMS el enlace al documento en la carpeta compartida donde habéis dejado el documento que queréis compartir.

Asignaturas pendientes curso pasado PIAR1 y PIAR2

Entra en la aplicación AULES con los datos que entras en el resto de asignaturas y selecciona el curso 

3ESO_4ESO Pendientes PIAR1 y PIAR 2

 en el que encontrarás el material para recuperar la asignatura de PIAR y las fechas de los exámenes de recuperación.

Aquí tienes un link para acceder al curso de aules:

https://aules.edu.gva.es/eso46/course/view.php?id=339831

Profesorado

  • Curso 24/25

Belen Tejera

Fco. Ferrero

Test01_Entrada

  • Curso 23/24

Gemma Estrems Amestoy – Blog Mestreacasa

Nieves Romero Gari

Alba Bruixola Martínez

Actividades

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

L’alumnat de 1r ESO, 2n ESO i 3r ESO de francés ha tingut l’oportunitat de gaudir al
cinema Lys de València de dues pel·lícules significatives: “Le Comte de Monte-Cristo”
i “Tempête”. Ambdues projeccions no només han ofert una experiència cultural
enriquidora, sinó que també han demostrat ser un recurs didàctic inavaluable en el
procés d’aprenentatge de llengües estrangeres.


La visualització d’aquestes pel·lícules ha permès als estudiants endinsar-se en diferents
cultures i contextos lingüístics. Mentre que “Le Comte de Monte-Cristo”, basada en
l’aclamada obra d’Alexandre Dumas, transporta els joves al segle XIX francés,
“Tempête” els ofereix una mirada contemporània i emocionant a través d’una història de
resiliència i superació en un context diferent. Aquestes pel·lícules, amb els seus diàlegs
i escenaris, faciliten la comprensió oral i l’exposició a un vocabulari més autèntic i
variat.


El cinema és una eina poderosa per a l’aprenentatge d’idiomes, ja que ofereix als
estudiants l’oportunitat de millorar les seves habilitats auditives, reconèixer modismes i
expressions quotidianes, i familiaritzar-se amb diferents accents i entonacions. A més,
les imatges i les situacions representades ajuden a contextualitzar i reforçar allò après,
fent que la llengua es visca d’una manera més propera i dinàmica.
Amb activitats com aquestes, el departament de francés i el centre continuen apostant
per mètodes innovadors que fomenten l’aprenentatge actiu, divertit i efectiu, preparant
els estudiants per a comunicar-se de forma més natural i fluïda en la llengua que
estudien. Sens dubte, el cinema és una excel·lent eina educativa per a assolir aquests
objectius.

ccccccccccccccccccccccccc

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies