I FIRA DEL CÒMIC

El 15 i 16 de desembre celebrarem a l'institut la I Fira del Còmic aprofitant que ja s'ha tancat la 1a avaluació i estem a prop de les vacances nadalenques. Aquesta Fira l'organitza l'editorial Educiona i es tracta fonamentalment de fomentar l'hàbit lector i apropar el nostre alumnat al món del còmic si ja no el coneixen. Durant aquests dos dies al vestíbul del centre veureu unes prestatgeries mòbils (vint en total) on podrem trobar còmics relacionats amb diferents temàtiques:
Manga- Com dibuixar- Cultura Japonesa- Marvel regulars- Actualitat social- Fantasia-Història-Clàssics.

Aquests còmics es podran adquirir tant per part del professorat com per l'alumnat, tindran un descompte especial i els preus oscil·laran entre 5 i 20 euros (es pagaran en metàl·lic al moment de la compra).

Per a una millor organització de lalumnat, cada grup disposarà dun horari per assistir a la Fira acompanyat del professor o professora de lhora assignada.
L'alumnat de nocturn no tindrà horari fix de visita tenint en compte que la Fira romandrà tancada a la tarda. Podeu visitar-la el dia i l'hora que millor s'ajusti a les vostres activitats diàries.

A més, les famílies (mares, pares, cosins, nebodes…) podran visitar la Fira en horari especial de 14:00 a 15:00.

Tant profes com alumnat podrà visitar la fira disfressat o amb accessoris relacionats amb el món del còmic. Per cert… el millor disfressat s'emportarà premi!
En diferents punts de l'institut s'han penjat cartells informatius on apareix un codi QR. Aquest codi dóna accés a un vídeo on podeu accedir a més informació de la Fira i del muntatge en altres centres educatius.

Anima't i participa!! Els preus són molt assequibles i pots aprofitar l'oportunitat per comprar regalets per aquest Nadal.