L’IES MARIA BLASCO COMMEMORA EL 25-N

Com en cursos anteriors, la comunitat educativa de l'IES Maria Blasco va commemorar el 25 N, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència de Gènere, amb activitats, música i la realització d'un acte central al pati del centre amb l'objectiu fonamental de donar visibilitat a una data tan important. Des de les tutories es van fer activitats de conscienciació entre l'alumnat per ajudar a acabar amb aquesta xacra social. Entre les activitats planificades destaquem murals i instal·lacions artístiques repartides en diferents zones del nostre institut, així com material educatiu per treballar a classe i la Performance realitzada al pati del centre. En aquest acte va col·laborar l'alumnat de 2n batxillerat i es va iniciar amb la lectura d'un manifest, seguit de la Performance “Atrapada” i lectura dels noms de les víctimes d'enguany per finalitzar amb un minut de silenci per part de tota la comunitat educativa en homenatge a les víctimes de la violència masclista. Des de l'IES Maria Blasco i amb aquests actes volem manifestar públicament la nostra repulsa a la violència masclista unint-nos al dolor de les famílies de les víctimes.