Et compte 1: Aprenentatge servici 2023

Este podcast vol ser un espai que convide a la tranquil·litat, a pensar, a reflexionar, deixant volar la teua imaginació i revivint històries. Estos contes han sigut escrits només per a tu, per a assenyalar-te un lloc o un camí. El treball de buscar en el profund de cada relat, el diamant que està amagat, és tasca de cadascun.

Elaborat pel Departament d’Orientació Educativa i Professional de l’IES Mare Nostrum d’Alacant, iniciat en el curs 22-23, amb la participació dels diferents membres de la nostra comunitat educativa.

Si vols escoltar este episodi en Spotify prem ací.

——————————- Detalls de l’episodi ———————————————–

Cap conte en este episodi: només històries de vida, de grans i xicotets, d’abans i d’ara, de la nostra última sessió del curs del projecte d’aprenentatge-servici “Reir, junts, millor”, que hem realitzat durant este any 2022-23, en col·laboració amb el Centre de Majors “Sant Gabriel”.

Han participat:

Del Centre de Majors de Sant Gabriel, Agustín Conesa, el seu president.

Alumnat de 2n de Batxillerat de l’IES Mare Nostrum, Marta, Sofía i Sara

Professorat de l’IES, María José Martín i José Miguel Pareja

—————————————————————————————————–

Imatge generada amb la IA del Creador d’Imatges de Microsoft Bing