Sessió de resolució dubtes secretària curse 24-25

Estimats alumnes i alumnes, veient la quantitat d’emails que rebut preguntant dubtes diversos, he decidisc fer una videoconferència perquè el que este interessat es connecte i poder aclarir totes estes preguntes.

Serà dijous que ve dia 26 de setembre de 2024 a les 19.30 hores a través de la plataforma Teams. Deixaré l’enllaç per a connectar-se a la reunió en este article. Més tard penjaré el vídeo en Youtube perquè els que el vegeu en diferit aquells que no puguen assistir.

Us espere, i en el xat podreu preguntar-me els vostres dubtes que espere poder resoldre.

Polsa #ací per a entrar a la reunió. dijous de 19.30 a 20.30 hores, la gravació la publicaré l’endemà en Youtube i posaré un link ací mateix.