Cap a un centre sostenible

El present projecte s’emmarca dins del compromís adquirit amb la Regidoria de Medi ambient de l’Ajuntament d’Alacant, dins del projecte municipal “L’escola sostenible”, amb l’objectiu d’iniciar un programa integral d’educació ambiental en l’IES Mare Nostrum.

Dins de l’Agenda 2030, L’Educació per al desenvolupament sostenible (EDS) és una part essencial. Els joves de hui són les generacions futures que hauran de prendre decisions importants per al planeta i la humanitat.

Durant el curs passat, va sorgir la idea de posar en funcionament un hort escolar que permetera als alumnes i alumnes interaccionar directament amb el medi ambient i relacionar-lo amb temes com el consum, l’alimentació, la salut, el reciclatge, el desenvolupament dels pobles i amb valors com l’equitat i la solidaritat, servint al mateix temps com a estratègia per a la millora de la convivència.