Francés

1º. Interviews faites à des élèves de différetes nationalités, sur leur relation et experience avec les Jeux Olympiques.
2º. Podcasts sur des faits divers des Jeux Olympiques, enregistrés par tous les élèves de français du collège et lycée. Les podcasts ont également servi comme sonnerie pour les changements de classe pendant la semaine de la Francophonie et la Journée Olympique.
1º. Entrevistas realizadas a alumnos de diferentes nacionalidades, sobre su relación y experiencia con los Juegos Olímpicos.
2º. Podcast sobre hechos diversos de los Juegos Olímpicos, grabados por todos los alumnos de francés del centro en la radio del instituto. Los podcasts sirvieron como timbre de cambio de clase durante la semana de la Francofonía y la Jornada Olímpica.
1r. Entrevistes fetes a alumnes de nacionalitats diferents, sobre la seua relació i experiència amb els Jocs Olímpics.
2n. Pòdcasts sobre fets diversos dels Jocs Olímpics, gravats per tots els alumnes de francés del col·legi i liceu. Els pòdcasts han servit igualment com a timbre per als canvis de classe durant la setmana de la Francofonia i la Jornada Olímpica.
1º. Interviews with students of different nationalities about their relationship and experience with the Olympic Games.
2nd. Podcast on various facts about the Olympic Games, recorded by all the French pupils at the school on the school radio. The podcasts were used as a class change bell during the week of the Francophonie and the Olympic Day.

GRABACIÓN DE LOS PODCASTS

PODCASTS GRABADOS POR LOS ALUMNOS DE FRANCÉS EN LA RADIO DEL INSTITUTO