Biología

ACTIVIDAD DESARROLLADA

fr
Un travail de recherche a été réalisé par les élèves de biologie et géologie de 4ème. Les élèves se sont mis dans la peau d'un nutricionniste et ont élaboré un régime sain pour des sportifs olimpiques selon leur discipline et leurs besoins nutricionnels.
es
Se ha realizado un trabajo de investigación con los alumnos y alumnas que cursan la asignatura de Biología y Geología en 3º de la ESO E. Estos alumnos y alumnas se han puesto en el papel de un nutricionista y han tenido que realizar una dieta saludable de 3 para deportistas olímpicos de diferentes deportes acorde con sus necesidades nutricionales.
va
S'ha realitzat un treball de recerca amb els alumnes i alumnes que cursen l'assignatura de Biologia i Geologia en 3° de l'ESO E. Estos alumnes i alumnes s'han posat en el paper d'un nutricionista i han hagut de realitzar una dieta saludable de 3 per a esportistes olímpics de diferents esports d'acord amb les seues necessitats nutricionals.
gb
A research project has been carried out with students taking the subject of Biology and Geology in 3rd year of ESO E. These students have put themselves in the role of a nutritionist and have had to create a healthy diet of 3 for Olympic athletes in different sports according to their nutritional needs.