Admissió i matricula Cicles Formatius: FP Bàsica, Grau Mitjà i Grau Superior curs 2023-2024

Cicles Formatius que pots estudiar en l'IES Mare Nostrum d'Alacant

Informació completa Conselleria d'Educació prem aqui.

• Realitzar la sol·licitud d'admissió del 22 de maig al 30 de maig de 2023 en www.telematricula.es
  • S'ha de realitzar la sol·licitud de plaça  en l'assistent corresponent:
    • Tràmit amb assistent Grau Mig PRESENCIAL
    • Tràmit amb assistent Grau Superior és per als alumnes que cursaran en PRESENCIAL.
    • Tràmit amb assistent a Semipresencial és per a l'alumnes que volen demanar plaça en estudis de SEMIPRESENCIAL (no importa si és grau mitjà o superior)
    • Tràmit per als cursos d'especialització.
  • Sessió de videoconferència informativa de l'admissió d'FP (presencial i semipresencial). Aclariment de dubtes. Dijous 18 de maig a les 16.00 hores. Prem ací per veure la gravació de la videoconferència.

ADMINISTRACIÓ

• Cicle de Grau Mitjà de Gestió Administrativa (Presencial)
  • Cicle de Grau Superior d'Administració i Finances (Presencial i semipresencial)
  • Cicle de Grau Superior d'Assistència a la Direcció (Presencial i semipresencial només 2n curs)

INFORMÀTICA

• Cicle de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (Presencial)
  • Cicle de Grau Superior d'Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (Oferta en modalitat presencial i modalitat semipresencial)
  • Cicle de Grau Superior de Desenvolupament d'Aplicacions Web (Oferta en modalitat presencial i modalitat semipresencial)
  • Cicle de Grau Superior de Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (Oferta en modalitat presencial i modalitat semipresencial)
  • Curs d'Especialització en Ciberseguretat en Entorns de les Tecnologies de la Informació.

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

• Cicle de Grau Bàsic d'Informàtica d'Oficina (Presencial)