Procés matrícula alumnat nou admés FP PRESENCIAL 2023-2024

LLEGIR L'ARTICLE FINS Al FINAL, HI HA INFORMACIÓ IMPORTANT

Els ADMESOS en FP PRESENCIAL pot realitzar d'UNA de les dues formes següents:

• En TELEMATRICULA, i puges a la plataforma els documents. També el justificant d'ingrés de la matrícula que pots descarregar-lo d'ací i pujar a telematrícula, cerca l'apartat ALTRES per a afegir el justificant de pagament. Sinó sap també ho pots enviar a l'email 03012736.secretària+justificante@edu.gva.es. Se citarà a partir de setembre als alumnes de manera presencial perquè aporten la documentació que han pujat a la plataforma de TELEMATRICULA i també documentació que els puga faltar. Hauran d'aportar els originals i les còpies perquè es verifique i arxive la documentació en el seu expedient. Rebreu un avís a través del tutor o tutora, o a través de la secretària, no us preocupeu.
  • Descarregar-se la fulles de matrícula, imprimir-les i portar-les al centre per a matricular-te. Mira les dates que hi ha al final, estan posades en l'última taula, també tens un accés a les fulles de matrícula i tots els documents necessaris.
Ensenyaments FULLES DE MATRÍCULA. L'accés aquesta més a baix continua llegint
Cicles de Grau Mig presencials
Cicles de Grau Superior presencials
Llistat d'admesos:

Llistat de no admesos:

Els alumnes que figuren en llista d'espera han d'assistir al centre en un acte únic el 6 de setembre a les 10 del matí, en la sala d'actes. S'adjudicaran les vacants que de tots els cicles PRESENCIALS, per ordre de la llista d'espera.

Cicles Grau Superior Semipresencials No necessiten fulles de matrícula, hi ha un apartat específic per a aquests ensenyaments. Prem ací per a anar a la informació. La matrícula serà des del 21 al 27 de juliol del 2023

Dates per a lliurament la matrícula de manera presencial en la secretària del centre

Cicles de Grau Mitjà DATA DE LA MATRÍCULA: dilluns 24 juliol de 2023
Gestió administrativa - GA. de 9 a 11 h. del matí del 24/07/2023. Prem ací per a anar a fulles de matrícula.
Sistemes Microinformàtics i Xarxes - SMR d'11.30 a 14 h del matí del 24/07/2023. Prem ací per a anar a fulles de matrícula.
Cicles de Grau Superior presencial
DATA DE LA MATRÍCULA: dimarts 25 juliol de 2023
Adm. i Finances presencial- AF de 9 a 12 hores del 25/07/23. Prem ací per a fulles de matrícula.
Assistència a la Direcció presencial- AD de 12.30 a 14 hores del 25/07/23. Prem ací per a fulles de matrícula.
  DATA DE LA MATRÍCULA: dimecres 26 juliol de 2023
Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa- A.S.I.R. de 9 a 10.30 hores del 26/07/23. Prem ací per a fulles de matrícula.
Desenvolupe Aplicacions Multiplataforma- DAM de 10.30 a 12 hores del 26/07/23. Prem ací per a fulles de matrícula.
DATA DE LA MATRÍCULA: dijous 27 juliol de 2023
Desenvolupe Aplicacions Web- DAW de 10 a 13 hores del 27/07/23. Prem ací per a fulles de matrícula.

Es recorda als alumnes i alumnes que poden realitzar la matrícula per TELEMATRICULA.ES i no és necessari vindre al centre, sempre que s'adjunten tots els documents en els diferents apartats de telematrícula, pujant el justificant d'ingrés en l'apartat ALTRES.

Els cursos de 1r GA i 1r A.S.I.R. es pot seleccionar torn de demà o de vesprada. En aqueix cas es recomana vindre a realitzar la matrícula de manera presencial ja que en telematricula no es pot seleccionar el torn. L'assignació del torn serà per l'ordre de la llista d'admesos mentre existisquen vacants en aqueix torn.