Procés matrícula alumnat nou ESO 2023-2024

L'alumnat ADMÉS en les diferents LLISTES DEFINITIVES de l'ESO podrà recollir el sobre ESO en la consergeria del centre i formalitzar la matrícula de dues formes i has de triar una:

• Per TELEMATRICULA pujant els documents i el pagament de la matrícula. Pots descarregar el detall de l'ingrés per a 1r i 2ºESO ací, i 3r i 4ºESO ací. . El justificant d'ingrés s'ha de pujar a la plataforma en l'apartat ALTRES. Se citarà a partir de setembre als alumnes de manera presencial perquè aporten la documentació que han pujat a la plataforma de TELEMATRICULA i també documentació que els puga faltar. Hauran d'aportar els originals i les còpies perquè es verifique i arxive la documentació en el seu expedient. Rebreu un avís a través del tutor o tutora, o a través de la secretària, no us preocupeu.
  • Recollir el sobre en la consergeria del centre.

IMPORTANT: El procés de matrícula finalitza el 24 de juliol en telematrícula, i el 25 juliol de manera presencial en la secretària del centre. A partir del 26 de juliol NO s'admetrà cap matrícula perquè les vacants s'assignaran a les persones de la llista d'espera o resta de peticions.

Consulta els llistats definitius:

• Admesos prem ací.
  • NO admesos prem ací.

Si l'alumne es troba matriculat en un altre centre, és NECESSARI DEMANAR LA BAIXA en l'altre centre per a poder matricular en l'IES Mare Nostrum.