Llistats admesos i no admesos en llista d’espera. RESERVA DE PLAZA 2023-2024

Llistats admesos i no admesos en llista d'espera. RESERVA DE PLAZA 2023-2024

Podeu comprovar en els següents enllaços, si esteu admesos o no admesos en llista d'espera, els/as alumnes/as que vau formalitzar reserva de plaça-admissió del 4 al 12 de maig (ESO I BATXILLER) i 22 al 30 de maig (cicles, fpbásica i curs d'especialització).

També es pot comprovar els llistats provisionals i definitius de manera individualitzada des de la web https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/provisionales/ amb usuari i contrasenya de la sol·licitud d'admissió. També els tenim disponibles en el tauló del centre.

Qualsevol incidència o error, podeu reclamar en línia als llistats provisionals dos dies hàbils després de la publicació: https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/alegaciones/

DESCARREGAR LLISTATS d'admesos i en llista d'espera (s'activaran en les dates de publicació:

LLISTES D'ADMESOS LLISTES DE NO ADMESOS EN LLISTA D'ESPERA. Data publicació
E.S.O. provisional admesos E.S.O. provisional no admesos 10 de juliol
 E.S.O. definitiva admesos E.S.O. definitiva no admesos 19 de juliol
Batxiller provisional admesos Batxiller provisional no admesos 13 de juliol
Batxiller definitiva admesos Batxiller definitiva no admesos 24 de juliol
 F.P.Bàsica provisional admesos  F.P.Bàsica provisional no admesos 5 de juliol
 F.P.Bàsica definitiva admesos  F.P.Bàsica definitiva no admesos 12 de juliol
Cicle Mig provisional admesos Cicle Mig provisional no admesos 7 de juliol
Cicle Mig definitiva admesos Cicle Mig definitiva no admesos 20 de juliol
Cicle Superior provisional admesos Cicle Superior provisional no admesos 7 de juliol