Job Shadowing als Països Baixos

La setmana del 20 al 24 de maig, la nostra directora, Rosa Llorca, Irene Pascual  (professora del Cicle Superior d’Integració Social en el CIFP “Barri de Bilbao” de Madrid), i una servidora hem pogut gaudir la valuosa experiència del “Job Shadowing”, dins del marc del programa Erasmus +, als Països Baixos🇳🇱🌷.

Durant la nostra estada, hem pogut conéixer de primera mà els centres d’educació infantil on les alumnes del Cicle Superior d’Infantil 2° TEI “A”, Àfrica, Gema i Abril, han estat realitzant les seues pràctiques i tindre el feedback de les seues instructores, que valoren molt positivament el domini de la llengua anglesa, una mica d’holandés i les “soft skills”.

D’altra banda, ha sigut molt enriquidora la visita als centres d’educació de Cicles Formatius: “Horizon College” en Hoorn i “Nova College” en Haarlem, on hem pogut admirar les seues instal·lacions i conéixer de primera mà com s’organitzen i els projectes que tenen.

Finalment, hem intentat obrir noves vies per a centres de pràctiques de l’alumnat del Cicle Mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència i del Cicle Superior d’Integració Social (en centres d’Educació Especial com “De Schelp” o “Heliomare”).

Una experiència molt valuosa i inoblidable 🤗

Ana Dorado (Departament d’Anglés)