II Concurs literari IES l’Eliana

El propassat 20 de novembre, Dia de les Lletres valencianes, va tindre lloc, al gimnàs del centre, l'acte de lliurament dels premis del II Concurs literari IES l'Eliana, organitzat pel departament de Valencià. Van resultar guanyadors els alumnes Bruno Esplugues (2n batxillerat A), Aina Patricio (3r ESO F) i Marc Juan (2n ESO A). Cadascun va rebre un diploma commemoratiu i un xec per valor de 50 euros bescanviable per material escolar en qualsevol de les quatre papereries del centre urbà de l'Eliana. A més, hi hagué una seixantena de finalistes de tots els cursos de l'ESO, els quals van rebre un detallet (un retolador fluorescent). La participació de l'alumnat ha estat molt alta. Els relats que s'hi han presentat han sigut de temàtica lliure i diversa. Hi abunden els relats de ciència-ficció, aventures i intriga. L'AMPA del centre va col·laborar-hi aportant la dotació econòmica dels premis dels guanyadors. (En tindre les autoritzacions de cessions d'imatge firmades, publicarem alguna foto de l'acte).