Coneix el llenguatge de signes

Durant les setmanes del 15 al 19 de febrer i del 22 al 26 de febrer els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a persones en situació de dependència estan duent a terme el projecte “Coneix el llenguatge de signes” durant el primer pati entre les 10’45 i les 11’05.
El projecte “Coneix la Llengua de Signes Espanyola (LSE)” té com a objectiu potenciar la participació en activitats que afavorisquen la inclusió de les persones amb sordesa.
Consisteix en l’ensenyament d’una comunicació elemental en llengua de signes espanyola (salutació i presentació), dut a terme per part dels alumnes de segon curs del cicle formatiu de “Atenció a persones en situació de dependència”. Aquest ensenyament va dirigida tant a altres alumnes del centre com a professors que estiguen interessats a conéixer aquest sistema alternatiu de comunicació. Cada persona podrà adquirir un calendari amb l’alfabet dactilológico realitzat pels propis alumnes. A més s’ofereix la possibilitat de comprar dessuadores o samarretes personalitzades amb els noms en llengua de signes.