Concurs de carabasses d’Halloween

Quan els irlandesos van arribar als Estats Units, van portar amb ells la tradició de tallar rostres terrorífics en les carabasses, la qual cosa hui dia suposa una diversió per als més xicotets. Aquestes hortalisses eren col·locades en les finestres de les cases per a, segons narren les creences, espantar al diable.

La tradició ha arribat al nostre país i per segon any consecutiu, l’IES L’Arabí realitza el seu divertit concurs de carabasses d’Halloween (Pumpkin Contest Carving). Els alumnes i alumnes de 1ºESO participen voluntàriament en aquest concurs que consisteix a decorar, individualment o en grup, una carabassa. En aquesta activitat, a part d’aprendre sobre cultura de la llengua anglesa, els alumnes es diverteixen mentre treballen la seua creativitat amb els seus familiars i companys.

Al final de la setmana, les tres carabasses que més vots reben s’emportaran un premi.

Vídeo de l’exposició de carabasses.

Carabasses del concurs.