URGENT: CIRCULAR COVID19 MES DE NOVEMBRE

Estimades famílies,

Degut a què estem detectant alguns problemes amb les normes relacionades amb la Covid19 i com actuar davant alguns casos us volem recordar:

Si a un membre de la unitat familiar se li efectua una prova PCR, com que el seu fill o filla és convivent, fins que no es sàpia el resultat de l’esmentada prova no pot acudir al centre educatiu.

– Les mascaretes vàlides són preferentment les quirúrgiques o les FFP2, si es porta la higiènica de tela ha d’estar degudament homologada (UNE 0065). A més cal recordar que les mascaretes quirúrgiques tenen una vida útil de 4 hores i que després d’aquest temps s’ha de canviar (la jornada escolar és de 5, 6 o 7 hores).

Els alumnes han de portar les mascaretes col·locades correctament, cobrint la boca, el nas i el mentó, han de quedar ajustades a la cara i sense espais entre la mascareta i la cara.

– Està demostrat que una de les mesures més útils en aquesta situació sanitària és la ventilació natural dels espais tancats, per tant, això implica que les portes i finestres de les aules estiguen obertes malgrat les circumstàncies meteorològiques. Així doncs, durant l’hivern cal que l’alumnat vinga preparat per al fred.

-RECORDEU QUE NECESSITEM QUE DONEU EL NÚMERO SIP ALS TUTORS DELS VOSTRES FILLS, SI ENCARA NO HEU FET, EL MÉS AVIAT POSSIBLE, TAL I COM ENS DEMANA SALUT PÚBLICA.

Moltes gràcies per la seua col·laboració.

Equip directiu IES La Foia d’Elx