CONVOCATORIA DE MOVILITATS DE GRUP ERASMUS PLUS 24/25

Estimades famílies,

L’equip Erasmus Plus de l’IES La Foia d’Elx els informa que el nostre projecte Erasmus Plus ha sigut aprovat i tenim la possibilitat de realitzar una sèrie d’activitats conjuntament amb institucions d’altres països europeus.

Entre les activitats programades estan una sèrie de mobilitats educatives de professorat amb alumnat a diverses ciutats de la Unió Europea.

Com el nombre de places és limitat, es realitzarà un procés de selecció d’alumnat interessat que consta de les següents fases:

• Emplenar un fomulari d’inscripció.
  • Aplicació del barem per a ordenar l’alumnat per puntuació.
  • Assignació de les places per ordre de puntuació de major a menor.

Per a poder assegurar el correcte desenvolupament de totes les activitats proposades a la mobilitat, es requerirà un domini suficient de francés i/o anglés en funció de la destinació assignada, que valorarà la Comissió Erasmus+ mitjançant la consulta al professorat d’estes assignatures o mitjançant entrevistes prèvies. Igualment, enguany ens veiem en l’obligació de sol·licitar una aportació de 100€ per alumne participant. En el cas que la família d’algun dels alumnes seleccionats tinga dificultats per a realitzar l’aportació, els preguem que es pose en contacte amb el coordinador de l’Equip Erasmus Plus del centre: Ernesto Bru Ibarra.

El termini per a emplenar el qüestionari és des de dimarts 10 de setembre de 2024 a les 08:00 hores fins al dimecres 18 de setembre de 2024 a les 23:45 hores.

Tota la informació necessària per a la inscripció de l’alumnat està disponible en la pàgina web:

Amb tot això s’elaborarà un llistat d’alumnat preseleccionat i un altre de reserva, per a assegurar suficients participants en el cas que hi haguera alguna baixa.

El llistat d’alumnat seleccionat es publicarà a l’institut  IES La Foia d’Elx durant la setmana del 23 al 27 de setembre de 2023.

A partir del moment de la publicació l’alumnat disposarà de 3 dies hàbils per a entregar la documentació justificativa dels nivells d’idioma al·legats.

El procés de selecció serà dut a terme per l’Equip Erasmus Plus de l’IES La Foia d’Elx (format per professors que són els encarregats de coordinar les activitats del projecte), el Departament d’Orientació i els tutors del centre.