1R PREMI CERTAMEN NARRATIVA ESCOLAR AJUNTAMENT D’ELX

El 1r Premi a la participació del Certamen Escolar de Narrativa en Valencià de l’Ajuntament d’Elx aconseguit el curs passat, valorat en 600 euros, s’ha invertit en exemplars de lectures obligatòries d’este curs per a la biblioteca: escrivim, guanyem i llegim. Departament de Valencià. IES La Foia d’Elx .

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE EL TRANSPORT ESCOLAR Y LES DIFERENTS RUTES CURS 2024-25

A L’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT AMB TRANSPORT ESCOLAR:

Estimades famílies us informem d’algunes qüestions que heu de tenir en compte per a l’inici del curs escolar 2024-25 i el transport escolar:

• Al transport escolar és obligatori l’ús del cinturó de seguretat per a tot l’alumnat.
  • El lloc on siguen col·locats els alumnes al transport serà el mateix per a tot el curs.
  • US RECORDEM QUE LES NORMES DE CONVIVÈNCIA DEL CENTRE SÓN LES MATEIXES QUE S’APLIQUEN AL TRANSPORT ESCOLAR.
  • ES PROHIBEIX L’ÚS DEL MÒBIL AL TRANSORT ESCOLAR, L’ALUMNAT QUE EL PORTE HA DE MANTINDRE’L APAGAT I SENSE USAR-LO ( Resolució 17 abril de 2024)
  • Les hores d’inici de les rutes de transport és el que apareix a continuació:
HORA D’INICILÍNIA-AUTOBÚS
7:10 horesAutobús línia Algoda-Matola (Venta La Rosa)
7:15 horesAutobús línia Derramador
7:20 horesAutobusos línia La Marina