Ensenyament de qualitat connectat amb el món

MATRÍCULA ESO

MATRÍCULA FP BÀSICA SETEMBRE

MATRÍCULA BATXILLERAT

MATRÍCULA BATXILLERAT SETEMBRE

Novetats

Telèfon de contacte del centre

15 d'octubre de 2024

96 652 76 90 Tornem al telèfon de contacte habitual del centre. Disculpeu les molèsties ocasionades. Gràcies.

Horaris dels exàmens de pendents 2024 2025

20 de setembre de 2024

Horario de exámenes de pendientes de inicio de curso

Horari de secretaria: dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 9:00 a 12:00. Dimecres tancat

12 de setembre de 2024

Horari provisional de secretaria: dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 9:00 a 12:00. Dimecres tancat.

Autobús Escolar

Parades del transport escolar (beca de transport)

9 de setembre de 2024

Parades del servei de transport escolar

Estació meteorològica
Ràdio La Peixera

Oferta formativa

logo-0cx1-ESO
logo-0cx1-FMAG-fpbasica
logo-0cx1-AG-admin
logo-0cx1-BA-humCien
logo-0cx1-FM-moldeo
logo-0cx1-BA-artes
logo-0cx1-FM-mecanizado

Els projectes 'Future Minds' i 'Students in Motion' estan cofinançats pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d'aquesta pàgina web és responsabilitat exclusiva de l'IES La Foia i ni la Comissió Europea, ni el Servici Espanyol per a la Internacionalizació de l'Educació (SEPIE) són responsables de l'ús que puga fer-se de la informacií ací difosa.