Procés de Matrícula Interna per al curs 2026/2027 (Del 19 al 30 de juny)

Els informem que el pròxim divendres 19 de juny s’obri el termini per a realitzar la matrícula interna del centre. Aquest procés finalitzarà el dimarts 30 de juny.

💻 Com es realitza?

El procés serà 100% online. Els enllaços per a matricular-se s’activaran el mateix dia 19 de juny i estaran completament accessibles des de la pàgina web oficial del nostre centre.

📝 Qui HA DE REALITZAR la matrícula interna online?

Aquest procés és exclusiu per a l’alumnat que continua al nostre centre el pròxim curs dins de la mateixa etapa educativa. Han de realitzar-la:

  • Alumnes que passen de curs sense canviar d’etapa (per exemple, de 2n d’ESO a 3r d’ESO).
  • Alumnes que repeteixen curs.

❌ Qui NO ha de realitzar la matrícula interna online?

No han d’omplir el formulari web:

  • Els alumnes que canvien d’etapa educativa, encara que es queden al centre (per exemple, de 4t d’ESO a 1r de Batxillerat o a 1r d’un Cicle Formatiu). Aquests alumnes han de participar en el procés d’admissió de la Conselleria.
  • L’alumnat que ve del col·legi adscrit Felicidad Bernabeu.

🏫 Alumnat procedent del CEIP Felicidad Bernabeu

Els alumnes i alumnes procedents d’aquest centre adscrit NO han de realitzar el tràmit online. En el seu lloc:

  1. Se’ls lliurarà un sobre de matrícula al seu propi col·legi.
  2. La matrícula es formalitzarà de forma presencial seguint les instruccions impreses en aquest sobre.

⚠️ Atenció: Tots els alumnes d’altres centres no adscrits o que canvien d’etapa han de participar obligatòriament en el procés d’admissió de la Conselleria d’Educació.

Agraïm de bestreta la seua col·laboració. Reben una cordial salutació.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies