MATRICULA 1r BATX.23-24 / MATRICULA 1º BACH. 23-24

MATRICULA CURS 2023/2024

1r BATXILLERAT

PROCEDIMENT

El procediment de matricula per al curs 2023/2024 per als cursos assenyalats serà el següent:

REQUISIT: haver resultat admés a 1r de batxillerat a aquest centre.

FASE 1. SELECCIÓ D'OPTATIVES.  Del 15 al 25 de juny. La realitza l'alumne mitjançant la pàgina web de l'institut.

FASE 2. MATRÍCULA.

CALENDARI: 25 de juliol de 2022.
HORARI DE MATRICULA: de 8.30 a 13:00.
PROCEDIMENT:
  • LLIURAMENT DE SOBRE: el centre lliurarà el sobre de matrícula a l'alumnat entre del 12 al 17 de juny. Aquells provinents d'altres centres per procés d'admissió podràn retirar el sobre a partir del 17 de juny.
  • MATRICULA: el sobre amb tota la documentació serà presentat al centre en el dia assenyalat.
  • IMPORTANT: la documentació ha d'anar signada per la mare/pare o tutor/a legal, però el sobre pot ser entregat al centre per l'alumne.
  • El dia assenyalat cal que vinga al centre amb el sobre de matrícula.
  • Administració les confirmarà les optatives triades amb anterioritat. El canvi d'optativa només es podrà realitzar a setembre i segons disponibilitat.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRICULA

MATRICULA CURSO 2023/2024

1º BACHILLERATO

PROCEDIMIENTO

El procedimiento de matricula para el curso 2023/2024 para los cursos señalados será el siguiente:

REQUISITO: haber sido admitido en 1º de bachiller.

FASE I. SELECCIÓN DE OPTATIVAS. Del 15 al 25 de junio. La realiza el alumno mediante la página web del instituto.

FASE 2. MATRICULA

CALENDARIO: 25 de julio de 2022.

HORARIO DE MATRICULA: de 8.30 a 13:00.

PROCEDIMIENTO:

• ENTREGA DE SOBRE: el sobre se entregará al alumnado ente el 12 y el 17 de junio. El alumnado proviniente de otros centros por proceso de admisión podrán retirar el sobre a partir del 17 de junio.
  • MATRICULA: el sobre con toda la documentación será presentado al centro en el día señalado.
  • IMPORTANTE: la documentación tiene que ir firmada por la madre/paro o tutor/a legal, o el alumno en caso de ser mayor de edad, pero el sobre puede ser entregado en el centro por el alumno.
  • Administración les confirmará las optativas elegidas con anterioridad. El cambio de optativa solo se puede hacer en septiembre y según disponibilidad.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA LA MATRICULA